fredag 7 december 2012

Vecka 49

Det blev en annorlunda vecka med endast några få dagar i klassrummet. I onsdags hade vi planerat att åka till Söra simhall för att träna lite, men fick ställa in resan p g a ovädret som var då. Vi fick faktiskt ställa in hela skoldagen eftersom båtarna inte gick och vi inte hade möjlighet att komma till skolan.
En ovanlig dag med snöstorm, blixt och åska... det har jag faktiskt aldrig upplevt förut.

I dag fredag är eleverna lediga p g a studiedag och jag befinner mig på datakurs. Jag ska lära mig allt om imovie och flipped classrooms. Kul! Får se om jag kanske kan lägga in en film här så småningom.

Joar och David spelar memory med 10-kamraterna.

Wincent på besök i klassrummet, han bygger med magneter.

Emma och Zaphira är också på besök, de valde att rita.


Vi önskar er alla en riktigt fin 2:a advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar